דוכן יד שנייה

מארגני כנס “עולמות 2017” מעמידים דוכן יד שנייה כשירות לקהל המבקרים, במטרה לאפשר למעוניינים בכך להציע פריטים ברוח הכנס למכירה, כגון ספרי מדע בדיוני ופנטזיה, חוברות קומיקס ומנגה, פוסטרים, סרטים, דגמים, אקשן פיגרס ועוד.

השימוש בדוכן כפוף לתנאי השימוש בדוכן המובאים להלן. מבקרים שמעוניינים למכור פריטים יכולים למסור אותם בדוכן ולאסוף אותם או את תמורתם בסוף הכנס. מכירת הפריטים אינה כרוכה בעמלה.

שעות פתיחת הדוכן:

הדוכן יהיה פתוח החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד לשעה 20:00 בערב בשני ימי הכנס. שימו לב לפירוט שלהלן.

יום ד’, 12/4 – הבאת פריטים החל מהשעה 10:00, קנייה ומכירה בשעות 20:00-12:00.
יום ה’, 13/4 – הבאת פריטים עד השעה 15:00, קנייה ומכירה בשעות 17:00-10:00, זיכוי עד השעה 20:00.

 

לשם הגשת הפריטים למכירה אנא מלאו את טופס דוכן היד השנייה לפי ההוראות למילוי הטופס. לאחר מכן הדפיסו את הטופס והביאו אותו איתכם לדוכן יחד עם המוצרים שתרצו למכור. ניתן גם למלא את טופס דוכן היד השנייה בדוכן בכנס עצמו.
שאלות נפוצות
לשאלות ולהסברים נוספים אנא פנו אלינו בדוא”ל secondhand@olamot-con.org.il.

 

תנאי השימוש

במסגרת כנס עולמות מעמידים מארגני הכנס (להלן: הנהלת הכנס) דוכן יד שנייה (להלן: הדוכן) לשימוש קהל המבקרים. מטרת הדוכן היא לתווך בין מבקרים המעוניינים למכור פריטים השייכים להם (להלן: המוכר), ואשר יש להם שייכות לנושאי הכנס (מדע בדיוני, פנטזיה, אנימה ומנגה) לבין מבקרים שמעוניינים לרכוש אותם, בצורה מוסדרת ומסודרת. השימוש בדוכן מותנה בהסכמת המוכר לתנאים המפורטים למטה. התנאים שלהלן כתובים בלשון זכר אך תקפים לשני המינים.

תנאי השימוש בדוכן:

  1. על הפריטים הנמכרים להיות קשורים לאופי הכנס, כלומר למדע בדיוני, פנטזיה, אנימה ומנגה, או למשחקי תפקידים. פריטים אחרים לא יתקבלו ולא יוצגו בדוכן.
  2. לא יתקבלו פריטים שיש במכירתם משום הפרה של זכויות יוצרים, כגון דיסקים צרובים, ספרים משוכפלים וכדומה.
  3. לדוכן אין רישיון למכור כלי נשק. על כן לא יתקבלו פריטים כגון חרבות וכלי נשק, משום שיש במכירתם עברה על החוק.
  4. הנהלת הכנס שומרת לעצמה את הזכות לא לקבל פריטים מאדם מסוים, לא לקבל פריטים מסוימים או להפסיק לקבל פריטים בכלל.
  5. הנהלת הכנס אינה מתחייבת למכור את הפריטים שיימסרו לדוכן.
  6. מחירי הפריטים ייקבעו אך ורק על ידי המוכר. על המחירים להיות בכפולות של 5 שקלים.
  7. המוכר רשאי לשנות את המחיר המבוקש אך ורק בכתב ובחתימה על טופס חדש, ולאחר איסוף הפריטים שלא נמכרו והחזרת אישור המסירה של הטופס הקודם.
  8. יש לציין במפורט כל פריט ופריט שנמכר בדוכן. רק פריטים שיימכרו יחד באותו מחיר יירשמו יחד בטופס הפריטים.
  9. הנהלת הכנס אינה אחראית על הפריטים במקרה של נזק, אובדן או גנבה.
  10. הנחת הפריטים בדוכן תיעשה אך ורק על ידי צוות הדוכן, לאחר קבלת הטופס המלא מהמוכר.
  11. הנהלת הכנס אינה אחראית על הפריטים במקרה של נזק, אובדן או גנבה, בין אם אירעו בזמן הפעלת הדוכן או בעת אחסון המוצרים (ראו בסעיף 10 להלן).
  12. הנהלת הכנס אחראית לאחסון הפריטים שלא נמכרו ביום הכנס הראשון, עד לפתיחת הדוכן למחרת, בכפוף לרשום בסעיף 9 לעיל.
  13. על המוכר מוטלת האחריות לאסוף את הפריטים ו/או את הכסף תמורתם עד לשעת סגירת הדוכן ביום האחרון של הכנס.
  14. הנהלת הכנס אינה מחויבת לשעות הפתיחה והסגירה של הדוכן. על המוכר מוטלת האחריות לברר את שעות פעילות הדוכן בכל יום, וזאת למרות מה שמצוין בטופס דוכן היד השנייה ובעמוד זה באתר הכנס.
  15. לא יתאפשר איסוף פריטים או כסף מהדוכן ללא הצגת אישור המסירה הנמצא בטופס דוכן היד השנייה וללא חתימה על אישור קבלה הנמצא בטופס דוכן היד השנייה.
  16. אם בעל הפריט מעוניין לתרום פריט במקרה שלא יימכר, עליו לסמן את העמודה המתאימה בטופס דוכן היד השנייה.
  17. פריטים שלא יימצא להם דורש לאחר סגירת הדוכן ביום האחרון של הכנס ייתרמו בהתאם לשיקול דעתה של הנהלת הכנס. כסף שלא יידרש עד לסגירת הדוכן ייחשב כאילו נתרם לכנס.

 

הוראות למילוי הטופס להדפסה:

  1. יש למלא רק את הנתונים האישיים של בעל הפריטים ואת תיאורי הפריטים.
  2. אין למלא את התאים המסומנים באפור בטופס – מספר הטופס, התאריך והשעה. התאים האלה מיועדים לשימושו של צוות הדוכן.
  3. יש להקפיד על מילוי כל הפרטים הרלוונטיים בשני חלקי הטופס, ובכלל זה שמות הפריטים, סוג הפריטים (ספר, משחק, דגם, DVD וכו’), המחיר הרצוי וסימון עמודת התרומה בהתאם לרצונך.
  4. אם ברצונך לתרום את הפריט במקרה שלא יימכר, אנא סמן X בעמודה המתאימה.
  5. אין לחתום על הטופס אלא אם כן קראת והבנת את תנאי השימוש בדוכן כפי שהם מופיעים בדוכן ובאתר. השימוש בדוכן מותנה בהסכמת בעל הפריטים לתנאים המפורטים בתנאי השימוש בדוכן כפי שהם מפורטים לעיל.

 

לחצו כאן להורדת טופס הגשת פריטים לדוכן היד השנייה (אל תשכחו להביא את הטופס איתכם לדוכן, מודפס ומלא, יחד עם הפריטים המיועדים למכירה).

 

שאלות נוספות

האם יש הגבלה על כמות הפריטים שאני יכול למכור?

לא.

 

מי קובע את המחיר לפריטים שלי?

רק אתה. בזמן מילוי הטפסים תתבקשי לבחור את הסכום המבוקש על כל אחד מהפריטים שבכוונתך למכור. צוות הדוכן אינו רשאי לשנות את המחיר או למכור את המוצר במחיר שונה מהמבוקש. עם זאת, על המחיר להיות בכפולות של חמישה שקלים.

 

לא מתחשק לי לסחוב את הספרים בחזרה הביתה אם לא יימכרו, מה לעשות?

פריטים שלא יימכרו ולא יילקחו מהדוכן בסוף הכנס ייתרמו לספריות.

 

אם אני רוצה למכור הרבה פריטים קטנים, אצטרך לכתוב כל אחד מהם בנפרד בטופס פריטים?

נכון מאוד. פריטים שיימסרו למכירה ויהיו רשומים תחת אותו סעיף בטופס הפריטים – יימכרו יחד באותו מחיר. מי שרוצה למכור הרבה פריטים, כל אחד במחירו, צריך לכתוב את הפריטים בסעיפים נפרדים בטופס.

 

פריט שלי נמכר. איך אני מקבל את הכסף?

עם מסירת הפריטים לדוכן תקבל שובר מסירה – הקפד לשמור עליו! כשתגיע לאסוף את חפציך תתבקש להציג את השובר. תמורתו תקבל את כל הפריטים שלא נמכרו ואת הכסף שהתקבל תמורת כל היתר. אנא הקפד להגיע בשעות הפעילות של הדוכן. לא תתאפשר החזרת פריטים או כסף אחרי תום הכנס.

 

פריט שמסרתי נעלם בלי שנמכר. מה לעשות?

למרבה הצער אי אפשר למנוע באופן מוחלט גניבות. הנהלת הכנס אינה אחראית לחפצים שנמסרו למכירה בדוכן.

 

האם אני יכול לעמוד ליד דוכן היד השנייה ולמכור את הפריטים בעצמי?

לא. דבר כזה ייצור עומס בלתי אפשרי על הדוכן.

 

האם אוכל לשלוח מישהו שיאסוף בשבילי את הפריטים ו/או הכסף מהמכירות?

על מנת שאדם אחר יוכל לאסוף את הפריטים וכספך מהדוכן, עליו להצטייד בתעודת הזהות שלך ובאישור כתוב וחתום שמאשר לו את איסוף הפריטים, יחד עם שובר המסירה. בלעדי שלושת אלה לא נוכל לאשר את האיסוף.

 

ואם יש לי שאלות?

אחראי הדוכן יהיה זמין בדוא”ל טרם לפני הכנס ובאזור הדוכן בזמן הכנס. אפשר ליצור עמו קשר בכתובת secondhand@olamot-con.org.il.